32. Öös on päeva asju


No nii! Ööloom kuuldel.


Istusin täna juuksuris, täna pool päeva (kell 16.00 läksin ja taas tänavale astusin 20.30)... Nüüd olen blond valmis!

Enne seda sain veel ühe varajase jõulukingi (hämmastav, kui palju jõulukinke ma olen saanud, kui arvestada fakti, et jõuludeni on veel aega). Tänane kink oli õhuke ja paberi peal olid tähed ABCG... Oleks siis ABCD, aga ABCG... no ma pikalt ei juurelnud asja üle, aga pärast Mitrofani saatis sõnumi: "Anti Bankrupcy Christmas Gift." Aitäh Sulle Mitrofani, et nii tähelepanelik oled!

No ühesõnaga kui ükskord juuksurist koju pääsesin, siis olin näljane nagu hunt. Pärast söömist vaatasin mitmendat korda Mulholland Drive, aga ikka päris pointile pihta ei saanud. Huvitav, kas nad jagavad neid kuldseid gloobusi just selle eest, kui film arusaamatu ja sürrealistlik on. No umbes nii, nagu see alasti kuninga muinasjutt. Kõik kiidavad ja aplodeerivad, sest kardavad, et teised said pointile pihta ja ei taha rumalad näida...


Ahjaa. Kurb on ka. Mitrofani sõitis ära ja ma nutsin ka. Aga ma ei taha sellest rääkida. Homme lähen Tallinna jõulukinke ostma :)


Ja A saatis mulle täna öösel sõnumeid - ta alguses kirjutas, et mis siis, et ma lootusetu juhtum olen, ikkagi olen ma ühe ilusa naise moodi uuest Bondi filmist - hehee... Ja siis pärast ta veel kirjutas, et ma olen uskumatult tore ja armas OLEVUS (!) ja et tal on hea meel, et ma olemas olen. A-st on seda väga armas öelda, aga ma pean kindlasti temaga rääkima sellest, et naisi ei kutsuta "olevusteks" - no vähemalt iseloomuga naisi mitte :)